tirsdag 18. januar 2011

Greengatehylla mi

Det er vel ingen hemmelighet at jeg, som veldig mange andre interiørglade, elsker GreenGate. Jeg kan nesten ikke fatte og begripe at det går an å lage så mange fine ting. Skulle ønske jeg kunne ha en pute av hvert mønster i sofaen min f.eks. Hvis jeg hadde hatt det, kunne jeg ha puter i hvert eneste rom i hele huset. Jeg kunne rett og slett hatt et GreenGateputehus. Det hadde jeg likt. 

Hvis jeg ble litt sliten mens jeg hang opp klær, kunne jeg bare sette meg rett ned og lande mykt oppi en GreenGatepute. Senga mi kunne vært fylt til randen av GG-puter sånn at jeg måtte bruke ti minutter på å rydde senga hver kveld før jeg skulle legge meg. Det hadde ikke gjort meg noenting, fordi jeg hadde hatt så mange fine mønster og farger å se på mens jeg gjorde det.

Jaja, det er lov å drømme. Da vi planla kjøkkenet i vårt nye hus hadde jeg sett for meg å ha et par åpne hyller som skulle være fylt til randen av mine fine skåler og kopper fra GreenGate. Nå er riktignok denne hylla fra Ikea ganske liten, men den rommer veldig mye likevel. Og det er en fornøyelse å se på den. Den gjør mitt ellers så hvite kjøkken veldig fargerikt og koselig.

Melkemuggen og eggeglassene er fra Bruka. Den eggeformede timeren fikk jeg til jul av en venninne, og den er fra Traktøren. 

I går var det en stor dag for jordbærbloggen. For første gang i historien hadde jeg over 1100 besøkende i løpet av en dag. Det er jo helt utrolig! Rett før jul hadde jeg for første gang over 800 besøkende, og det har ligget rundt der siden da. Men i går gjorde telleren et hopp, og det gjorde jeg også for å si det sånn. :) Kjempegøy!!! Velkommen til alle nye lesere. Veldig hyggelig at dere fant fram hit, og jeg håper dere vil like dere her.

ha en god dag

13 kommentarer:

Gry sin lille verden sa...

Fantastisk flott hylle - og masse hærlige farger i hyllen :o)

Ha en fin dag!

Monica sa...

Gratulerer med fantastisk høyt besøkstall! :)
Kjempefin GG-utstilling du viser :) Helt enig, det er så masse fantastisk fint i det merket! Jeg drømmer om et vitrineskap fullt! :)
Ha en flott dag :) Klem

Unknown sa...

Enig med deg, Green Gate er bare lekkert!
Jeg digger alle de herlige fargene og mønstrene ♥ Klarer ikke å bestemme meg for èn serie, må ha litt av alt;))
Jeg har ikke så veldig mye enda, men ønsker meg MASSE! Blir artig når jeg får malt eller byttet ut kjøkkenskap-dørene og får opp noen nye hyller - da har jeg et sted og sette de og;))

Grattis med SÅ mange besøkende på en dag!!! Skjønner det godt jeg, du har en herlig blogg og et vakkert hjem ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Drøm sa...

Så nydelig hylle med fine GG kopper og kar:)
Klem Julie

camillaslykke sa...

Nydelig:) GG er så flott... Og jeg kunne også hatt noen puter i ALLE rom.. He he. Du, jeg får så mye inspirasjon fra deres hus. Kjøkkenet er fantastisk.. Dere er heldige som har nytt hus. Skjønner godt dine høye leser tall.. Velfortjent:)

Klem C

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ah! Greengate♥
Me love!

Klem M♥

Whitebite sa...

nyydelig gg-hylle!! jeg holder også akkurat på med en ny hylle som skal romme flere green g-godsaker;o)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med gode besøkstall.
Et GGputehus høres herlig ut. Har et par saker selv også, fryder meg over dem. Og til jul ble Bruka-samlinga utvida.
Herlig hylle, virkelig noe godt å hvile øynene på.

Ruter & Hjerter sa...

GG er så fint:) Det .lyser også opp mitt kjøkken:)
Hvordan vet du hvor mange som er innom??

Karma sa...

ELSKER greengate! Jeg har nettop lagt igjen en stooor bestilling til butikken med masse spennende nyheter! Du kan tro jeg gleder meg til å dra på messa og titte på enda mer og bestille enda mer! Du har virkelig en fin samling. Min derimot, er ikke like stor som din, men øker stadig...

Klem Kaja:)

Villa Wikan sa...

Rååå lekkert <3 Farlig å lese interiørblogger, en blir jo så fristet til å kjøpe, kjøpe ;-)

Anonym sa...

Du har et fantastisk lekkert kjøkken!!

Jeg er veldig begeistret for konfyren din, og lurer på hvem du har kjøpt den gjennom og sånn ca pris? Er du fornøyd med den? Skjønner godt du iille har tid til å besvare alle spørsmål, så bare hvis du får mulighet.

Ha en strålende dag!!

Hilsen Stine

Janicke sa...

Nydelig hylle du har, også så masse flotte GG ting....sukk. En fryd for øyet.

Ha en fin-fin dag :)